22 Şubat 2011 Salı

Soru

Sizce alınmaya değer mi? ~ Ordinary-Girl1

9 yorum:

  1. ben beenmedm

    YanıtlaSil
  2. deger diorm jasmine-cool sonucta hotbuys ve aşırı bi fiyatda deil şu an sdm olsa alırdım

    YanıtlaSil
  3. ayakkabılara para herzaman deger =)

    YanıtlaSil
  4. Bence çok güzel 20-30 olsa bile değer :)

    [HyLaaL]

    YanıtlaSil
  5. bencede sonuçda hotbus almaya değer diye düşünüyorumm.......

    YanıtlaSil
  6. Canım bence gayet güzel bir ayakkabı, üstelik bir Hotbuys ayakkabısı. Yalnız alıp almayacağına bence sen karar verebilirsin. Ben açıkçası beğendim ama kararsız kaldım. :P

    YanıtlaSil
  7. bnce fena deil kndi seçimn koleksyon ypıosn pahalıda deil yni bi hotbuys içn uygn derim

    YanıtlaSil
  8. demi.miley.ash25 Şubat 2011 17:16

    güzel fakat çok pahalı yha onun gibi bir sürü ayakkabı var ben buna o kadar para vermem hotbuys olsa bile

    YanıtlaSil