19 Şubat 2011 Cumartesi

Bedava ~ Pasta

Arkadaşlar şu anki bedavayı ilk defa göreceksiniz ya da 2. :D Hiç farketmez ama şuna çok sevindim son günü 3 Martmış yani doğum günüm. Doğum günümde o pastayı çıkaracağım hediyelerinizi şimdiden beklerim :D 



Bu bedava için www.4proxy.de/ veya www.german-proxy.de/ da www.ukryj.info/adresine gidin ve çıkan sayfadaki boşluğa http://www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=1014 yazıp entere basın. Açılan sayfadan üyelik girişi yapın ve sayfanın yukarısında ki kutunun içindekileri silip http://www.stardoll.com/pl/contest/finish.php?id=1014 linkini yazın ve entere basın.Bedava suitinizdedir.
Not: Bu bedava 3 Mart 2011 tarihine kadar geçerlidir. ~ Ordinary-Girl1 ~

9 yorum:

  1. Ben ecemsi.Yorum yarışması için yazıyorum =)
    Blogunu gerçekten severek takip etmeye başladım.Senin gibi iyi birinin böyle iyi bir blogu olması daha da büyük bir olası olmayan şans=).Bizi onurlandırdığın işin sana teşekkür ederiz...

    YanıtlaSil
  2. Doğum gününe denk gelmesi çok hoş olmuş...O gün güzel bi havuz partisi verirsin artık şeyda :D

    [HyLaaL]

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim :) Yaparım tabii :D

    YanıtlaSil
  4. blogu yeni buldum güzel bi blog umarım böle devam eder bedava içinde teşekkürler cnm :)jasmine-cool

    YanıtlaSil
  5. bende bloğunu beğendim daha çabuk ve daha güzel gibi geldi bana stardolldaki adım = martena-ceren

    YanıtlaSil
  6. Paylaşım için teşekkür ederim canım. =)

    YanıtlaSil
  7. cnm benim doğum günümde 25 şubartta :)

    YanıtlaSil
  8. cok begendım cok güsel saollll=)

    YanıtlaSil
  9. Çokk saol artık burayı kullanıcam.Stradoll haberelrinden olmuyo...

    YanıtlaSil