23 Şubat 2011 Çarşamba

Gizli Parti Arkaplanları ~



Arkadaşlar ilk defa böyle birşeyle karşılaşıyoruz.Partilerdeki arkaplanlardan gösterilmeyen bir arkaplan çıkmış.Bu gizli arkaplanda parti yapmak için http://www.stardoll.com/pl/party-chat/decorate.php?id=57 adresine giderek üyelik girişi yapmanız yeterlidir.Ayrıca Camp Rock parti arkaplanına ulaşmak için http://www.stardoll.com/pl/party-chat/decorate.php?id=58 adresine giderek üyelik girişi yapabilirsiniz.Bu kayıtı koyan 2. TÜRK BLOĞUYUZ! ~Ordinary-Girl1

Not: Unutmayın ki parti yapmak Süperstarlar içindir ve bu arkaplanlarda da Süperstar'lar parti yapabilir.Ama ücretli olup olmadığını tam bilmiyorum. 


6 yorum:

  1. Never Say Never partidekoru çıkalı 1 hafta oldu.Ben çok sevdim partilerimi onda yapıyorum 1 haftadır.:D

    YanıtlaSil
  2. woww güselmiş

    YanıtlaSil
  3. cok güzel jasmine-cool =)

    YanıtlaSil
  4. Harika ama bende gözkmiyo neyse ben
    StarQueen07
    Yorumlar Bekliormm

    YanıtlaSil
  5. 2.si çok hoşuma gitttiiii
    bayıldımm valla ss olmak geldi içimdenn

    YanıtlaSil
  6. Paylaşım için teşekkürler. Güzele benziyor. =)

    YanıtlaSil