20 Şubat 2011 Pazar

Bedava Şapka - Tekrar

Yapamayanlar için yeniden bedava şapka. Ben de vardı zaten... `~ Ordinary-Girl1


Bu bedava için www.facebooksurfing.info/ adresine gidin ve çıkan sayfadaki boşluğa http://www.stardoll.com/es/contest/view.php?id=1011 yazıp entere basın.Açılan sayfada üyelik girişi yapın ve sayfanın yukarısındaki kutucuğun içindekileri silip http://www.stardoll.com/es/contest/finish.php?id=1011 linkini yazın ve entere basın.Bedava suitinizdedir.
Not: Bu bedava 4 Mart 2011 tarihine kadar geçerlidir.

15 yorum:

  1. Ben ecemsi.Doğum günüm 22 Şubat =)

    Bu bedava için de teşekkür ederim.Bende zaten vardı.Ancak olmayanların işine çok yarayacak =)


    Yorum yarışması için =)

    YanıtlaSil
  2. Blogun da bazı bloglarda bulmadığım bedavalardan var bu çok hoşuma gidiyor.Seni takip etmeye devam edeceğim.Yarışma ve konuların olması özellikle blogla ilgilenilmesi daha da hoşuma gidiyor =)

    Kullanıcı adım=ecemsi
    Blogum=sd-fas-blog.blogcu.com
    22 Şubar DOĞUM GÜNÜM =)



    En uzun yorum yarışması için =)

    YanıtlaSil
  3. En uzun yorum yarışması yapmıyorum ama yine de sağol :)

    YanıtlaSil
  4. bence çok güzel bi şapkaaaa çok bayıldımm bu şapkadan daha önce bi yerde gördüm diye hatırlıyorumm yaa daha önce b bedava sitesinde gördüm yada stardolda satıştaydııı bu şapka tam benlik çünkü bende kokoşum şapkada kokoşş yorum yarışmasına katılmak istiyorum umarım bu yorummum uzun olmuşturr bu arada yarışmayı kazanırsam stardoldaki adım whict inşallah kazanırım bu yarışmayı kazanmak istiyorumm

    YanıtlaSil
  5. Tatlım yorum yarışması ödülleri en uzun yazana değil sayı olarak en fazla yazana verilecektir.

    YanıtlaSil
  6. süper bedava ama beceremedim cnm.

    yorum yarışması için.

    stardoll'dan skyprensesbloom

    YanıtlaSil
  7. Olmuyo cnm yanlış yazmış olabilirmisin?

    YanıtlaSil
  8. Rumuzunu söyle istersen senin için deneyeyim daha önce bir ss için denemiştim cnm güvenebilirsin :)

    YanıtlaSil
  9. Proxy sitesi açılmıyo tatlım :/

    YanıtlaSil
  10. bence bu bşapka kırmızıyı sevenler için iyi bir fırsatt

    YanıtlaSil
  11. bencede güsel bi şapka teşşekkurler

    YanıtlaSil
  12. Ben öbür üyeliğimle denedim oldu bilmiyorum bazen siteler açılmıyor örneğin goproxing.com bir süre sonra başka siteyi açıyor.

    YanıtlaSil
  13. cnm ben ''Olmuyo cnm yanlış yazmış olabilirmisin? '' diye yorum yazan kızım benimki oldu tşk stardolldaki adım GulistanKadak

    YanıtlaSil
  14. tmm cnm söylediğin iyi oldu ben senin siteni yeni gördüm başka bi siteden hep bedava yapıyodum ama çok yavaş fazla bişey koymuyoo şimdi senin sitenden bedava yapıyorum gerçekten siten çok güzell

    YanıtlaSil