30 Ocak 2011 Pazar

Merhaba

Merhaba biz stardolldan Ordinary-Girl1, Flower_Girls6,sofia_1517, Betul_simsek, turkey97 ve 1998_eylul umarım yazılarımızı beğenirsiniz :)








Not: Kayıtlarınızdan sonra size ait olan afişi (banneri) koymayı unutmayınız. Her zaman kalın yazmaya ve Türkçe'ye özen gösteriniz. Arkaplan daima siyah renk olmalıdır, metin renkleri açık renk olursa daha okunaklı olur. Ayrıca eğik yazı türünü de kullanmayınız. Hayırlı olsun :) Bu arada ilk bir hafta içerisinde kişilerin ne kadar ilgilendiklerine göre bakabilir; sonra istersem bazılarının görevini alabilirim. 

5 yorum:

  1. aa cnm yeni haberim oLdu =)) hyrLı oLsun (:

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir site. Ben de Flower_Girls6. Bu sitenin yazarlarından biri de benim. :) Hayırlı Olsun Hepimizeee... :)

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık cnmda benm adım betül değil eylül :D

    YanıtlaSil
  4. cok güselsiniz fıstıklar hayırlı olsun=)

    YanıtlaSil
  5. cnm ben yokmuyum üzüldüm şimdiii
    :( üüüüüüüüüüü

    YanıtlaSil